.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده جدید وزیر صمت ؛ عرضه یک خودرو اقتصادی توسط هر خودروساز
وزیر صمت با بیان این که فروش خودروهای وارداتی افزایش خواهد یافت گفت: بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند / مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد و مجلس و دولت برای این موضوع اتفاق نظر دارند ....
وزیر صمت با بیان این که فروش خودروهای وارداتی افزایش خواهد یافت گفت: بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند  /  مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد و مجلس و دولت برای این موضوع اتفاق نظر دارند ....

شمال نیوز : وزیر صمت با بیان این که فروش خودروهای وارداتی افزایش خواهد یافت گفت: بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند.

 

به گزارش شمال نیوز، عباس علی آبادی گفت: براساس برنامه‌های تولید، بنا شده که هر خودروساز حداقل یک نوع خودروی اقتصادی تولید و عرضه کند.

 

وزیر صمت افزود: توسعه ساخت داخل در اولویت ماست، اما به نحوی که مردم هم حق انتخاب داشته باشند و با توجه به افزایش کیفیت تولیدات داخلی، مردم خودرو‌های داخلی را انتخاب خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: تمرکز ما بر تولید خودرو‌هایی است که مزیت رقابتی برای صادرات داشته باشند و بتوان آنها را صادر کرد، اما فروش خودرو‌های وارداتی هم آغاز شده است و واردات افزایش خواهد یافت.

 

وزیر صمت گفت: مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد و مجلس و دولت برای این موضوع اتفاق نظر دارند، ما هم شرایط را متناسب با سیاست‌های کشور برای واردکننده‌ها آسانتر می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.